Sånna där kommentarer/svaga ensama.

One Direction vet ni vem det är.
Jag följer dom på instagram.
Och Zayn la någon gång ut en bild på sig själv.
Och han skrev: "That's me before the concert guys. No hate please (: xx."
Och ändå, ser jag tex en killa som skriver "i can get more girls than him and i'm not even famous"
Och DE gör mig förbannad ti 100%! jag menar, vem pallar? ta din tid till dina tjejer istället för att lämna en sån retard kommentar istället.
Så jag skrev: "Omg seriously. Like really? Why are you takin' you're time to comment this stupid comments?"
Och vet du vad, jag var stolt efteråt, att jag sa till han. Och det var inte bara jag det var flera tjejer efter mig som sa samma sak och stöttade Zayn på samma sätt.
Även får man sånna där'a kommentarer i verkliga livet också, de finns folka som har så 'big attitude' så dom vågar slänga ifrån sig en sån kommenterar. Men sen när personen är ensam utan sina kompisar i grupp så är den lika svag som en själv...
Alla dom som "mobbar" 'är själv svaga.
Kram Elli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0